Werken bij Regardz

Regardz zorgt dat zakelijk en ondernemend Nederland elkaar in een nieuwe tijdsgeest kan blijven ontmoeten. De authentieke, warme en excellente service van Regardz zorgt ervoor dat gasten zich bij ons thuis voelen. We bieden zakelijk Nederland de ruimte om feitelijk zes activiteiten te ontplooien: flexwerken, zakelijke ontmoetingen hebben, vergaderen, trainen en opleiden, congressen houden of iets vieren. Dit zijn de kernactiviteiten.

De wereld, en zeker de zakelijke, schuift in een hoog tempo op richting online, maar behoefte aan persoonlijk contact zal er in de visie van Regardz altijd blijven. De medewerkers van Regardz bieden service met hoogstpersoonlijke aandacht. Zij vormen een hecht team met dezelfde missie: het mag onze gasten en klanten aan niets ontbreken. Dat is een opgave die om kennis van zaken en toewijding vraagt. De medewerkers van Regardz weten wat ze kunnen en wat hen te doen staat. Ze doen het graag! Het zit in hun DNA. 

 

 

Geschiedenis

werken bij Regardz
Regardz Hospitality Group, veelal afgekort tot Regardz is in 1982 ontstaan uit de projectontwikkelingsactiviteiten van Heilijgers Bouw en heette in beginsel AHM Hotel Groep. Heilijgers Bouw was tot dat moment enkel actief in bouw, vastgoed en projectontwikkeling. De Eenhoorn was het eerste horeca exploitatiebedrijf van de groep, in de jaren erna groeide de groep gestaag verder. In november 2005 is de naam van AHM Hotel Groep gewijzigd in Regardz Hospitality Group. Op dit moment maken 11 locaties onderdeel uit van onze groep. 
 







 

Kindest Regardz cultuur

Bij Regardz werken mensen die aardig zijn, voor onze gasten en voor elkaar. Niet aardig voor de aardigheid, maar echt aardig. Aardig zijn is meer dan een glimlach of een gebaar. Aardig zijn is een gevoel van harmonie, een behaaglijke warmte die anderen op hun gemak stelt. Zoals vrienden die elkaar met open armen ontvangen, zo zijn wij voor onze gasten. Als mensen werkelijk aardig zijn, ontstaat een energie die alles gemakkelijker en vanzelfsprekender maakt.  We willen in alle bescheidenheid ‘the kindest’ zijn en excellente service bieden. Dat is elke dag onze uitdaging en onze beloning. Je zou het state-of-the-heart hospitality kunnen noemen. Oftewel: Kindest Regardz. 

Onze medewerkers verrassen iedere gast met een goed gevoel, een onverwachte inspiratie. Regardz is een bijna thuis ervaring. We geven onze gasten een comfortabel verblijf en weten hoe we de gast een ervaring rijker kunnen maken. Vriendelijke gastvrijheid in een aangename omgeving, stijlvolle accommodatie en excellente service. Daarmee veroveren wij de harten van onze gasten. 

Om onze doelstelling te behalen, geven we onze medewerkers de ruimte om op hun eigen manier alleraardigst te zijn voor onze gasten. Met onderstaande zeven stappen overtuigen we Nederland van onze bijzondere service. Regardz is bereikrijk, binnenvoelbaar, luistergevig, oplosselijk, verrasvast, verwenzaam en teruglustig. Zeven nieuwe begrippen die samen ons visitekaartje vormen.


Bereikrijk
Het vermogen om een ieder met open armen te ontvangen.

Binnenvoelbaar
Het vermogen om hartverwarmend te zijn.

Luistergevig
Het vermogen om oprechte aandacht te schenken.

Oplosselijk
Het vermogen ieder probleem op te lossen.

Verrasvast
Het vermogen om verwachtingen te overtreffen.

Verwenzaam
Het vermogen om harten te veroveren.

Teruglustig
Het vermogen om een goede vriend te zijn.

Herken jij je in het door ons geschetste profiel? Klik dan hier voor onze vacatures en voor onze stages. 
 
 

Regardz Support Center en Regardz Business Center

Regardz Hospitality Group (onderverdeeld in Regardz Support Center en Regardz Business Center) is gevestigd in Amersfoort tegenover het Centraal Station, op de zesde etage van Regardz Eenhoorn Amersfoort. In totaal zijn er circa 30 medewerkers werkzaam. Om je een idee te geven van de werkzaamheden die er worden verricht, lichten we hieronder kort toe welke disciplines er zijn. 
  
Bestuur
Het bestuur van Regardz is verantwoordelijkheid voor het beleid voor Regardz en bestaat uit drie personen:
• Luc van Bussel (voorzitter)
• Michiel Heilijgers
• Michiel Bastiaan

Regardz Business Center
Regardz Business Center wordt gevormd door de afdelingen Customer Service en Sales. 
Samen zijn zij verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten en richten zich op de relatie met bestaande klanten en op de werving van nieuwe klanten. Kortom: het creëren van business! 
 
Regardz Support Center
Regardz Support Center ondersteunt de locaties met de volgende disciplines:

• Centrale administratie
Vanuit deze afdeling worden de financiële zaken geregeld voor het Support Center, Business Center en alle Regardz locaties (debiteurenadministratie, crediteurenadministratie, salarisadministratie, facturatie en rapportages). 
 
• Marketing
De marketing afdeling houdt zich bezig met alle externe communicatie, zowel online als in geprinte media. 
 
• Human Resource 
De afdeling Human Resource houdt zich onder andere bezig met training en ontwikkeling van medewerkers, met werving en selectie, arbeidsrecht en arbeidsvoorwaarden en heeft een adviesrol richting de Regardz bedrijven op het gebied van onder andere verzuim. 
 
• ICT
De afdeling ICT zorgt ervoor dat alle systemen en technische apparatuur naar behoren werken. Denk hierbij aan online boekingssystemen, kassasystemen, computers, laptops, printers, kopieerapparaten, telefooncentrales en mobiele telefoons. 
 
 

Sollicitatieprocedure

In elke vacature en/of stageplaats kun je gegevens van de contactpersoon voor de openstaande functie vinden. Stuur je motivatiebrief en cv naar de genoemde contactpersoon en je ontvangt binnen 2 werkdagen een schriftelijke of telefonische reactie. 
 
Open sollicitatie 
Wanneer je geen interessante vacature/stageplaats op onze website bent tegengekomen, is het mogelijk om een open sollicitatie te sturen (motivatiebrief en CV) naar Jertske van Voorthuizen, HR manager, via jertske.vanvoorthuizen@regardz.nl. Vermeld in je motivatiebrief naar welke locatie, afdeling en/of functie je voorkeur uitgaat en op welke dagen je beschikbaar bent. Wij houden je gegevens dan in file en nemen contact met je op zodra er passende mogelijkheden zijn. 

Vragen
Heb je vragen over werken bij Regardz? Neem dan gerust contact op met Jertske van Voorthuizen, HR manager. Zij is te bereiken via het telefoonnummer 033 - 422 09 96 of via e-mail jertske.vanvoorthuizen@regardz.nl.

Natuurlijk zijn wij ook actief op social media. Wil jij op de hoogte blijven van werken bij Regardz? Volg ons dan op Twitter (@Regardz_HR). Dan word je automatisch op de hoogte gehouden van onze nieuwe vacatures en stageplaatsen. Of like onze Facebook pagina. 
 
 
StagesStages bij Regardz
 
LeerplaatsenLeerplaatsen
 
VacaturesVacatures