FAQ

Algemeen

Ik zie dat Regardz een nieuwe website heeft, wat is hiervan de reden?
Het ontzorgen van de zakelijke klant is de missie van Regardz. In Het Nieuwe Werken en De Nieuwe Mobiliteit verzorgt Regardz voor de zakelijke markt nieuwe Out of Office en Out of Home locaties, faciliteiten, producten en diensten die inspelen op de nieuwste trends en ontwikkelingen. Dit alles komt samen in onze nieuwe website waar nieuwe en bestaande opdrachtgevers en gasten onze toegevoegde waarden kunnen ervaren. Bijvoorbeeld door het maken van online reserveringen of het volledig kunnen volgen van een order (van offerte t/m factuur).

Waarom heeft Regardz een nieuwe huisstijl?
Regardz is een premium A-merk met internationale flair, dat zowel haar klanten als haar medewerkers inspireert. Regardz is een sprankelend, eigentijds, opiniërend merk dat zich sterk bewust is van de tijdsgeest. Tijden veranderen snel. Regardz is een merk dat de toekomst in het vizier heeft en altijd in ontwikkeling is. Regardz is een super-dynamisch hospitality merk in de zakelijke markt. Dit alles willen we laten terugkomen in de nieuwe huisstijl. Maar voor de oplettende kijker zit de verandering in de details. De kleuren paars/groen zijn namelijk weer terug uit de eerste jaren van Regardz en de fotografie is zoals we zelf zijn. Puur, eerlijk en oprecht. Onze nieuwe huisstijl voelt als thuiskomen, een warm bad.
 

Reserveren

Hoe maak ik een reservering?
Online:
- Reserveer een oplossing
- Boek en zoek
- Vind uw ruimte: A1 locatie, locatie in het groen gelegen, locatie met een verhaal 

Offline:
Bel naar 0800 – 250 60 60 en maak uw boeking. 

Ik kan mijn soort bijeenkomst niet vinden
Omdat wij met bepaalde bijeenkomsten zoals congressen en bruiloften graag luisteren naar wat u wil en wij hiermee u graag van een goed voorstel kunnen voorzien.

Kan ik één reservering maken voor meerdere data?
Online kan er één bijeenkomst per reservering worden geboekt. Als u meerdere bijkomsten wilt reserveren in één keer kunt u gratis bellen naar het nummer 0800 – 250 60 60.

Bij het maken van een reservering zie ik dat er niet bij elke dag dezelfde prijs staat, hoe kan dit?
Wij hanteren het principe van best beschikbare prijzen. Dit is een flexibele zakelijke prijs die per dag of periode kan verschillen. Waarbij wij de garantie geven dat u op het moment van reserveren de best geldende prijs voor alle onderdelen van de bijeenkomst krijgt.

Kan ik ook online kamers boeken?
Kamers kunt u bij de hotels zelf reserveren. Een meerdaagse bijeenkomst kunt u reserveren door te bellen met onze gratis reserveringslijn 0800 – 250 60 60 of door het aanvragen van een offerte.
 

Extraaz

Wat is Extraaz?
Extraaz is het zakelijke loyaliteitsprogramma van Regardz. Voor elke reservering die u in een Regardz locatie maakt kunt u Extraaz ontvangen.

Hoe kan ik me aanmelden voor Extraaz?
Wilt u zich aanmelden als Extraaz klant? Dat kan! Stuur een e-mail naar marketing@regardz.nl met uw telefoonnummer en wij nemen contact met u op.

Waar is Extraaz gebleven?
Regardz heeft een nieuwe website met bijbehorende reserveringsmodule. Extraaz zal hierin geïntegreerd worden. Zo krijgt u automatisch de Extraaz toegekend uit uw reservering. Handig! Tot en met 31 mei is daarom een vervangende pagina voor Extraaz beschikbaar. Hierop vindt u hoe alle handelingen plaatsvinden tot deze tijd.

Hoe weet ik wat mijn Extraaz saldo is?
Omdat dit gedeelte van de website tijdelijk niet zichtbaar is kunt u bij ons uw saldo opvragen. Stuur hiervoor een mail naar marketing@regardz.nl. 

Hoe kan ik mijn facturen voor Extraaz claimen?
Voor het claimen van uw factuur kunt u een e-mail sturen naar marketing@regardz.nl. Hierin is het belangrijk dat u de volgende informatie noemt:
• Factuurnummer
• Regardz locatie
• Bedrag
• Naam uw bedrijf

Hoe kan ik iets bestellen uit de webshop?
Wilt u een item uit de webshop bestellen en weet u wat u nodig heeft? Stuur dan een e-mail naar marketing@regardz.nl. Hierbij zijn de volgende punten van belang:
• Uw e-mail adres waarmee u de mail verstuurt is identiek aan het e-mail adres waar het Extraaz account op geregistreerd staat.
• Het item en aantal artikelen dat u wilt bestellen.

Ik maak een reservering voor een ander bedrijf, wie heeft recht op de Extraaz?
De boeker van de reservering ontvangt de Extraaz. Deze reservering staat dan ook op naam van de persoon die geboekt heeft.