Veelgestelde vragen

Komt u er niet uit? Stel ons direct een vraag.

Q: Hoe maak ik een reservering?

Op Regardz.nl kunt u waar en wanneer u wilt, altijd een vergaderruimte of congresruimte door heel Nederland zoeken en direct online reserveren. U heeft dus gelijk inzicht in beschikbaarheid en tarieven, u hoeft niet meer te wachten op een offerte. Dit is slechts een selectie van de mogelijkheden. Waar u ook wilt bijeenkomen, we regelen het graag voor u.

Reserveert u liever telefonisch bij één van onze meeting experts of heeft u een andere vraag? Wij staan u graag te woord. Neem direct contact op met customerservice@regardz.nl of bel gratis met 0800 - 250 60 60.

Uiteraard kunt ook vrijblijvend een offerte aanvragen

 

Q: Kan ik één reservering maken voor meerdere data?

Online kan er één bijeenkomst per reservering worden geboekt. Als u meerdere bijeenkomsten in één keer wilt reserveren kunt u gratis bellen naar het gratis nummer 0800 – 250 60 60.

Q: Bij het maken van een reservering zie ik dat er niet bij elke dag dezelfde prijs staat, hoe kan dit?

Wij hanteren het principe van best beschikbare prijzen. Dit is een flexibele zakelijke prijs die per dag of periode kan verschillen. Waarbij wij de garantie geven dat u op het moment van reserveren de best geldende prijs voor alle onderdelen van de bijeenkomst krijgt.

Q: Kan ik ook online kamers boeken?

Kamers kunt u bij de hotels zelf reserveren. Een meerdaagse bijeenkomst kunt u reserveren door te bellen met onze gratis reserveringslijn 0800 – 250 60 60 of door het aanvragen van een offerte.

Q: Wat is Extraaz?

Extraaz is het zakelijke loyaliteitsprogramma van Regardz. Voor elke reservering die u in een Regardz locatie of partnerlocatie maakt kunt u Extraaz ontvangen. Als u voldoende Extraaz heeft gespaard, kunt u deze inwisselen voor leuke cadeaus voor uzelf, uw bedrijf of voor een goed doel.

Om Extraaz te kunnen sparen, dient u zich eerst aan te melden. Dit doet u door uzelf te registreren.

Q: Wie heeft er recht op Extraaz als ik een reservering maak voor een ander bedrijf?

De boeker van de reservering ontvangt de Extraaz. Deze reservering staat dan ook op naam van de persoon die geboekt heeft.

Q: Staan er vacatures open?

Regardz heeft vaak meerdere vacatures open staan voor stageplekken, leerplaatsen en echte werkplekken. Het overzicht met vacatures kunt u hier bekijken. 

Q: Als ik een open sollicitatie wil versturen, kan ik deze dan mailen?

Als u een open sollicitatie wil versturen, kunt u uw CV en motivatiebrief sturen naar:

Regardz Hospitality Group B.V.
T.a.v. Afdeling HR
Barchman Wuytierslaan 2
3818 LH Amersfoort

Of per e-mail naar hrm@regardz.nl 

Q: Wat zijn de check-in en de check-out tijden van een hotel?

De tijden verschillen per hotel. U kunt het beste even naar de check-in en check-out tijden vragen bij het desbetreffende hotel of neem contact op met een van onze medewerkers via de chat rechtsonder in beeld of bel gratis naar het nummer 0800 - 250 60 60. 

Q: Wat zijn de openingstijden?

De openingstijden verschillen per locatie. Makkelijkste is om even contact op te nemen met onze meeting experts via de chat rechtsonder op deze site, via het nummer 0800 - 250 60 60 of rechtstreeks met de desbetreffende locatie. 

Q: Wat is de beschikbaarheid van de desbetreffende locatie?

Door middel van de zoekmodule op de homepage van deze website kunt u nu gemakkelijk en snel de beschikbaarheid bekijken per locatie. Ook kunt u gemakkelijk online boeken of een offerte aanvragen.

Ook kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers via de chat rechtsonder in beeld of bel gratis naar het nummer 0800 - 250 60 60.

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE