Over Regardz

Of u nu komt om te werken, ontmoeten, vergaderen, trainen, congressen of vieren, wij zorgen goed voor u en uw gasten. Wij begrijpen dat u vaak op belangrijke momenten bij ons bent. Daar zijn wij helemaal op ingespeeld zodat u op het juiste moment kunt presteren, overtuigen of ontspannen. 

Regardz zorgt dat zakelijk en ondernemend Nederland elkaar in een nieuwe tijdsgeest kan blijven ontmoeten. Wij bieden zakelijk Nederland de ruimte. Wij onderscheiden ons door middel van een perfecte service, moderne techniek inrichting, maar vooral met onze mensen. Wij willen in alle bescheidenheid ‘the kindest’ zijn en excellente service bieden. Je zou het state-of-the-heart hospitality kunnen noemen. 


 

Visie van Regardz


Mensen
Het draait allemaal om mensen, Mensen kunnen niet zonder elkaar, Ze blijven elkaar zoeken en ontmoeten. Mensen maken samen dingen mogelijk. Ze vormen samen een bedrijf en de verbondenheid van mensen maakt een organisatie. De verbinding tussen bedrijven gebeurt door mensen die verkopen en inkopen. Mensen zijn het kloppende hart van de samenleving en van de economie. De digitale revolutie heeft de verbinding tussen mensen hoogst efficiënt gemaakt. Zakelijke ontmoetingen zullen de verbinding tussen mensen, meer dan ooit, een intense emotie meegeven, De stimulerende chemie tussen mensen geeft een positieve lading.

 

Missie van Regardz


Gastgeverschap
Regardz geeft zakelijk en ondernemend Nederland de ruimte om elkaar te blijven ontmoeten. Regardz is de gastgever van een nieuwe tijdsgeest, waarin werken en ontmoeten samen gaan met trainen, vergaderen, congressen en vieren. Mensen en bedrijven vinden elkaar in een nieuwe mobiliteit, een nieuwe flexibiliteit en in een nieuwe 24/7 continuïteit. De gelegenheid om elkaar in deze nieuwe tijdsgeest te blijven ontmoeten vraagt om gastgeverschap met authentieke, warme en excellentie service. Het gastgeverschap van Regardz is een inspiratie en beleving die het momentum van zakelijke ontmoetingen verrijkt. Regardz voelt als thuis. Regardz geeft de ruimte.
 

Doel van Regardz


Winnen
Onze klanten en gasten behagen is het hoogste doel van Regardz. Het winnen van hun gunst is de reden van onze intentie, ambitie en inzet om te blijven investeren in een beter Regardz. Alles kan beter, ook bij Regardz. Klanten en gasten vragen om steeds meer en steeds betere dienstverlening. Die permanente vernieuwingen maken Regardz excellent in serviceniveau. Excellent betekent ‘uitzonderlijk’. Door uitzonderlijk goed te zijn proberen we klanten en gasten voor ons te winnen. Het gastgeverschap van Regardz staat voor een hoogst persoonlijke en pro-actieve houding van alle medewerkers van Regardz. Het authentiek menselijke van Regardz en de permanente investering in beleving en technologie maken ons hoogst effectief en efficiënt. Hiermee wint Regardz aan bekendheid, imago en succes.  

 

Flexibiliteit


Wij hanteren het principe van best beschikbare prijzen. De prijzen zijn flexibel en kunnen per dag of periode verschillen. Daarbij garanderen wij u dat u op het moment van reserveren de best geldende prijs voor alle onderdelen van de bijeenkomst krijgt. Het maakt hierbij niet uit of u nu online boekt of dat u dit telefonisch of per mail doet, u krijgt altijd dezelfde prijs aangeboden.
 

Cultuur


De tijd waarin we leven gunt ons nauwelijks tijd om werkelijk onszelf en op ons gemak te zijn. De mensen van Regardz overbruggen dit met hoogstpersoonlijke aandacht. Zij vormen een hecht team met dezelfde missie: het mag onze gasten of klanten aan niets ontbreken. Dat is een opgave die om kennis van zaken en toewijding vraagt. De medewerkers van Regardz weten wat ze kunnen en wat hen te doen staat. Ze doen het graag. Het zit in hun DNA. 

Bij Regardz maken medewerkers het verschil. Bij Regardz is veel ruimte voor groei en ontwikkeling. We stellen hoge eisen aan de werving, training en opleiding van onze medewerkers. We zijn een platte organisatie met korte lijnen. Lokaal ondernemerschap wordt gesteund door het ontplooien van nieuwe ideeën en vernieuwende projecten.