Gastvrijheid volgens...

Gregor: “Gastvrijheid zit in de mens. Het is; mag en kan ik dat zeggen, ja dat mag en kan ik; feitelijk een emotie. Goed, de één heeft het sneller door dan de ander, en de één heeft er meer talent voor dan de ander, maar de basis is bij een ieder aanwezig. Daar ben ik heilig van overtuigd.

Gastvrijheid is niet onderdanigheid. Het is meer gedienstig zijn c.q. dienstbaar zijn. Stewardessen (en stewards natuurlijk!) bij Singapore Airlines vind ik een uitstekend voorbeeld van mensen die gastvrij denken tot in de perfectie beheren. En dat kan alleen als het geborgd is in de gehele organisatie.

Gastvrij denken en doen is geen rocket-science, iedereen kan het leren. Maar je moet het wel WILLEN leren. En daar zit hem de crux en de reden waarom het een continu leerproces is. Dit boek is voor mensen die het willen leren. Genieten!

Gastgevers in Geluk

Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen. Het resultaat zijn teruglustige gasten: gasten die niet meer naar huis willen omdat alles klopt bij de gastgever waar ze verblijven.

Luc van Bussel geeft service een nieuwe, diepere betekenis en introduceert nieuwe begrippen als bereikrijk, binnenvoelbaar, luistergevig, oplosselijk, verrasvast, verwenzaam en teruglustig. Gastgevers in Geluk is een ode aan de mensen in de dienstverlening en een handleiding voor managers op zoek naar teruglustige gasten of klanten. In het boek delen negenentwintig markante gastschrijvers hun visie op gastvrijheid. Ze maken het boek compleet en geven de lezer een brede blik in de wereld van hospitality.

boek cover luc

Button bestel direct

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE