Gastgevers in Geluk

The Magic Hotel

boek cover lucGastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen. Het resultaat zijn teruglustige gasten: gasten die niet meer naar huis willen omdat alles klopt bij de gastgever waar ze verblijven.

Luc van Bussel geeft service een nieuwe, diepere betekenis en introduceert nieuwe begrippen als bereikrijk, binnenvoelbaar, luistergevig, oplosselijk, verrasvast, verwenzaam en teruglustig. Gastgevers in Geluk is een ode aan de mensen in de dienstverlening en een handleiding voor managers op zoek naar teruglustige gasten of klanten. In het boek delen negenentwintig markante gastschrijvers hun visie op gastvrijheid. Ze maken het boek compleet en geven de lezer een brede blik in de wereld van hospitality.

 

Button bestel direct 

 Over de auteur

Luc van Bussel

Luc van Bussel (1964) is ondernemer, spreker en auteur. ‘Gastgevers in Geluk’ is zijn derde boek. In 2008 schreef hij het boek ‘INFARCT, de naderende stilstand van Nederland’ en in 2013 ‘Alles Kan Beter, 10 succesfactoren voor duurzame groei’. In zijn huidige bedrijf Regardz Hospitality Group ontwikkelde hij een nieuwe formule voor hartverwarmende gastvrijheid in een digitale samenleving.

 Dé inspirator 

Job Heilijgers

Hotel Aarde: “Ik stel mij de aarde voor als een reusachtig gastenverblijf. Je mag er vrijelijk gebruik van maken, maar je verblijf is wel aan tijd en regels gebonden. Bij je vertrek moet je de kamer achterlaten in de staat waarin je hem bij aankomst hebt aanvaard. In dit gastenverblijf waren Adam en Eva de eerste bezoekers. Alles wat zij aantroffen was geniaal gemaakt en nog ongerept. Daarna hebben alle volgende generaties de mogelijkheden voor het gebruik van het gastenverblijf aangepast aan de zich steeds verder ontwikkelende wensen en technische mogelijkheden.” Lees het verhaal van Job hier verder!

Gastschrijvers over gastvrijheid

Gastgevers in Geluk is een ode aan de mensen in de dienstverlening en een handleiding voor ondernemers, directies, managers en leidinggevenden op zoek naar teruglustige gasten en klanten. In een digitale samenleving worden persoonlijke ontmoetingen ‘heftig’ en zijn nieuwe gastgevers gevraagd. In de zoektocht naar hartverwarmende gastgevers, laat Luc van Bussel graag iedere gastgever zijn/haar visie met de wereld delen. Zie onderstaand alle gastschrijvers, zowel uit het boek als de gastschrijvers die zich bij de online community hebben aangesloten. 

Ook gastschrijver worden?

Geef uw visie over Gastvrijheid in onderstaand formulier en voeg uw foto toe of laat alleen uw gegevens achter en wij nemen contact met u op. 

Uw naam*

Bedrijfsnaam & functie

Uw e-mailadres*

Uw visie over gastvrijheid

Uw foto

Lezing, presentatie of workshop?

Een lezing, presentatie of workshop over Gastvrijheid? Laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.

Regardz pijl2

Uw naam*

Uw e-mail*

Uw telefoonnummer

Uw bericht

 

Foto impressie: boekpresentatie 7 december 2016

Bekijk hier de foto’s van de boekpresentatie in Hotelschool The Hague op 7 december 2016. 
De foto’s zijn gemaakt door: Martijn Louws en Theo Scholten

Kindest Regardz bij Regardz

Kindest Regardz is de ambitie en inspiratie van Regardz om het aardigste bedrijf van Nederland te worden.
Bekijk de video hieronder.

Gastgevers in Geluk online bestellen?

boek cover luc

Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen.

Button bestel direct

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE