- stagiair commercieel La Vie Utrecht - stagiair front office Regardz Gele Kegels Eindhoven
- stagiair front office Berghotel Amersfoort stagiair reserveringen Eenhoorn Amersfoort
stagiair operations Zilveren Toren Amsterdam stagiair sales Planetarium Amsterdam
stagiair operations La Vie Utrecht stagiair sales Regardz support center
stagiair operations Gele Kegels Eindhoven stagiair marketing Regardz support center
stagiair operations Regardz Olympisch Stadion Amsterdam stagiair reserveringen support center
stagiair operations The Globe Den Haag  
   
   
In elke vacature en/of stageplaats kun je gegevens van de contactpersoon voor de openstaande functie vinden. Stuur je motivatiebrief en cv naar de genoemde contactpersoon en je ontvangt binnen 2 werkdagen een schriftelijke of telefonische reactie.
 
 

Sollicitatieprocedure


Open sollicitatie 
Wanneer je geen interessante vacature/stageplaats op onze website bent tegengekomen, is het mogelijk om een open sollicitatie te sturen (motivatiebrief en CV) naar Sophie Leijsen, afdeling HR, via sophie.leijsen@regardz.nl. Vermeld in je motivatiebrief naar welke locatie, afdeling en/of functie je voorkeur uitgaat en op welke dagen je beschikbaar bent. Wij houden je gegevens dan in file en nemen contact met je op zodra er passende mogelijkheden zijn. 

Vragen
Heb je vragen over werken bij Regardz? Neem dan gerust contact op met Sophie Leijsen van de afdeling HR. Zij is te bereiken via het telefoonnummer 033 - 422 09 96 of via e-mail sophie.leijsen@regardz.nl.

 

Stages

Regardz biedt stageplaatsen aan aan studenten van diverse hotelscholen en horeca opleidingen in Nederland. Wat wij vooral belangrijk vinden is dat de studenten een leuke, leerzame stageperiode hebben en wij een stagiair de juiste begeleiding kunnen bieden. Om je een beeld te geven van de stages die zoal voorkomen, lichten we de meest voorkomende hieronder aan je toe.


Een stage in de bediening
Als stagiair in de bediening ben je verantwoordelijk voor het ontvangen van gasten, het opnemen van bestellingen en het adviseren van gasten over menu- en wijnkeuze. Je werkt in een team en samen zijn jullie verantwoordelijk voor een aangenaam verblijf voor de gast. 
 
Een stage in de receptie
Als stagiair receptie ben je het visitekaartje van ons bedrijf en onder andere verantwoordelijk voor de gastvrije ontvangst van onze gasten, het verstrekken van informatie, het verlenen van service aan onze gasten, licht administratieve werkzaamheden en het telefonisch te woord staan van al onze relaties.
 
Een stage in de keuken
Als stagiair in de keuken werk je in een belangrijke afdeling van het bedrijf. Gasten die in een bedrijf van Regardz verblijven maken vaak gebruik van de lunch of het diner. Als stagiair zul je de keukenbrigade ondersteunen in alle voorkomende keukenwerkzaamheden.   
 
Een stage op de (centrale) administratie
Als stagiair op de (centrale) administratie ondersteun je de administrateur(s) bij zijn/haar dagelijkse werkzaamheden voor de loon- en financiële administratie. 
 
Een stage op de afdeling reserveringen
Als stagiair op de afdeling reserveringen houd je je bezig met het verkopen van hotelkamers en vergaderzalen en je geeft wanneer gevraagd rondleidingen. In deze stage staat het contact met boekers centraal.
 
Een stage op de banqueting afdeling
Als stagiair op de afdeling banqueting werk je in een team en samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor een prettig verblijf van onze gasten in de meetingzalen. Je helpt bij het ontvangen van de gasten, het opbouwen van de zalen, het communiceren van bestellingen met de keuken en je werkt mee in de bediening.
 
Een duty stage
Als duty stagiair ben je de troubleshooter van het bedrijf. Je loopt rondes door het bedrijf en let daarbij op eventuele gebreken aan materialen en op verdachte zaken en zorgt ervoor dat het bedrijf er strak bij staat. Als duty stagiair zorg je ervoor dat problemen opgelost worden en help je je collega’s op andere afdelingen wanneer dat nodig is. 
 
Hieronder vind je alle stages die wij binnen Regardz aanbieden.

 

stagiair commercieel | La Vie Utrecht


Ben jij ons nieuwe commercieel talent dat het sprankelende verschil gaat maken?

Voor La Vie Utrecht zijn wij per direct op zoek naar een commerciële stagiair die ons team komt versterken.
De commerciële afdeling (reserveringen, sales en marketing) van Regardz La Vie Utrecht houdt zich bezig met alle promotionele communicatie, reserverings-, marketing en sales activiteiten. Als stagiair ondersteun je de sales manager en manager reserveringen. Je werkt zelfstandig en bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van alle voorkomende commerciële werkzaamheden op de afdeling.

TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN 
1. Commerciële werkzaamheden:
• Ondersteunen van de sales manager en manager reserveringen;
• Ondersteunen bij en uitwerken van de commerciële doelstellingen, conform de commerciële jaarkalender;
• Research van trends, ontwikkelingen, innovaties en cases voor bestaande en potentiële branches en accounts;
• Opstellen van een concurrentieanalyse; 
• Telesales: opsporen en telefonisch contact leggen met prospects en klanten, met als doel het achterhalen potentiële klanten. Op basis daarvan afspraken scoren voor de sales manager; 
• Voorbereiden van sales afspraken, accurate opvolging geven aan deze afspraken en het maken van presentaties ten behoeve van sales afspraken;
• Aansluiten bij sales afspraken; 
• Aansluiten bij netwerkevenementen;
• Onderhouden en uitdiepen van administratieve documenten; 
• Monitoren, updaten en analyseren van omzetgegevens aan de hand van rapportages; 
• Projecten begeleiden ten aanzien van beurzen, evenementen, salesblitzes en netwerkbijeenkomsten en zorg dragen voor follow-up.

2. Websitebeheer & Social Media: 
• Up to date houden van de website;
• Schrijven van nieuwsberichten;
• 3rd Party websites up to date houden; 
• Inzetten van social media 

Jouw stageproject, indien van toepassing, wordt in overleg met jouw leidinggevende en opleiding bepaald.

COMMUNICATIESTRUCTUUR 
Intern:
• General manager;
• Sales manager;
• Manager reserveringen;
• Reserveringsteam;
• Overige collega’s van La Vie Utrecht.

Extern:
• Accounts;
• Social Media.

PROFIEL VAN DE STAGIAIR  
Functie-eisen:
• Volgt een opleiding op MBO of HBO niveau; bij voorkeur marketing en communicatie, hotel management of congres/evenementenmanagement;
• Zeer vaardig in omgang met computersystemen. Daarnaast de aanleg voor het snel eigen maken van het werken met nieuwe computersystemen;
• Communicatief vaardig en uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
• Werkervaring in de horeca of commerciële dienstverlening gewenst, maar niet vereist.

Gewenste competenties en vaardigheden:
• Commerciële drive;
• Zelfstandig;
• Creatief en proactief;
• Hands-on mentaliteit en doorzettingsvermogen;
• Uitstekende communicatieve vaardigheden;
• Flexibel;
• Accuraat;
• Enthousiast.

OVERIGE INFORMATIE 
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Patricia Huisman, sales manager, via tel. 030 - 234 00 88 of via patricia.huisman@regardz.nl.

Wanneer je geïnteresseerd bent, kun je een brief met motivatie en CV sturen naar:

La Vie Utrecht
Patricia Huisman
Lange Viestraat 351
3511 BK Utrecht

Of naar patricia.huisman@regardz.nl.

 

stagiair front office | Berghotel Amersfoort


Ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze gasten en wil jij samen met ons het sprankelende verschil maken?

Voor Berghotel Amersfoort zijn wij op zoek naar een enthousiaste stagiair voor de afdeling front office.
De stagiair front office is verantwoordelijk voor het gastenontvangst, het in- en uitchecken van gasten, het geven van toeristische en algemene informatie en het verlenen van service tijdens het verblijf in de hotelkamers en zalen. De front office afdeling bedient de telefooncentrale en verricht eenduidige administratieve en secretariële werkzaamheden. 

TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN 
1. Bediening telefooncentrale:
• Aannemen en doorverbinden van gesprekken met gasten of interne bedrijfsfunctionarissen; 
• Registreren van gesprekken waar nodig; 
• Verstrekken van algemene informatie, noteren en doorgeven van boodschappen.

2. Administratieve ondersteuning:
• Opstellen, beantwoorden en verzenden van standaardbrieven en e-mails; 
• Verzenden en ontvangen van faxberichten; 
• Verzorgen van de uitgaande post.

3. Receptieserviceverlening:
• Ontvangen en inchecken van gasten aan de hand van reserveringslijsten;
• Aanmaken en overhandigen van sleutels/sleutelkaarten; geven van algemene en toeristische informatie aan gasten; 
• Aannemen en behandelen van kamerreserveringen;
• Verlenen van service, zoals het verzorgen van de wekservice, opvangen en doorgeven van boodschappen, klachten e.d.;
• Uitchecken van vertrekkende gasten, afrekenen van verteringen, contact of met bankpas/creditcard. 

4. Kassawerkzaamheden:
• Verwerken van betalingen met behulp van kassasysteem;
• Overdragen van de kassa bij einde dienst en verantwoorden van ontvangen gelden en betalingen;
• Controleren van wisselgeld voor aanvang dienst.

Het eventuele project voor deze stageperiode wordt in overleg met jouw leidinggevende bepaald.

PROFIEL VAN DE STAGIAIR 
Functie-eisen:
• Volgt een opleiding op MBO niveau, bij voorkeur hotelschool of andere opleiding in die richting;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
• Communicatief vaardig;
• Affiniteit met horeca.

Gewenste competenties en vaardigheden:
• Gastgericht;
• Flexibel;
• Commercieel;
• Enthousiast;
• Betrokken;
• Nauwkeurig.

OVERIGE INFORMATIE 
Deze stage is vanaf augustus 2014 beschikbaar.
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Judith Brundel, front office manager, via tel. 033 – 422 42 22 of via judith.brundel@regardz.nl.

Wanneer je geïnteresseerd bent, kun je een brief met motivatie en CV sturen naar:

Berghotel Amersfoort
Judith Brundel
Utrechtseweg 225
3818 EG Amersfoort

Of naar judith.brundel@regardz.nl. 

 

stagiair reserveringen | Eenhoorn Amersfoort


Ben jij onze commerciële duizendpoot?

Voor Eenhoorn Amersfoort zijn wij op zoek naar een enthousiaste commerciële stagiair voor de afdeling reserveringen. 
De afdeling reserveringen is verantwoordelijk voor de verwerking van reserveringsaanvragen en zij adviseert de klant over de mogelijkheden. Als stagiair reserveringen op de afdeling locatie reserveringen werk je actief mee bij het uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden. 

TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN 
• Behandelen van eerstelijns aanvragen voor reserveringen van zalen en F&B. Inventariseren van de wensen van de gasten en nagaan of aan de wensen voldaan kan worden;
• Opstellen van offertes, rekening houdend met afspraken inzake kortingen en de prijsstructuur. Vastleggen, bevestigen en documenteren van gemaakte afspraken en bijzonderheden in het geautomatiseerde systeem;
• Acties volgend op commercieel overleg (mede) uitvoeren en follow-up bewaken;
• Bewaken en tijdig opvolgen van geboekte opties en zo mogelijk definitief maken van boekingen. Behandelen van optredende wijzigingen in de boekingen binnen de beschikbare mogelijkheden; 
• Behandelen van annuleringen, bespreken en bevestigen van annuleringsvoorwaarden en consequenties aan klant, doorgeven aan administratie;
• Voeren van verkoopgesprekken en het geven van rondleidingen; 
• Logistieke planning, bestellen van externe benodigde materialen, toezicht houden op correcte bevestiging en levering van deze bestellingen;
• Uitoefenen van aftersales en het beoefenen van relatiebeheer, up to date houden van relatiebeheersysteem. Assisteren bij sales-activiteiten;
• Vervanging van receptionist bij afwezigheid;
• Database up-to-date houden;
• Conversie maken (omzet pijplijn) en verdere (commerciele rapportages);
• Administratieve zaken bijhouden (sales afspraken, etc.);
• Social media bijhouden.

Het eventuele project voor deze stageperiode wordt in overleg met jouw leidinggevende bepaald.

COMMUNICATIESTRUCTUUR 
Intern:
• Afdeling reserveringen Eenhoorn Amersfoort;
• Collega’s van de Eenhoorn Amersfoort;
• Collega’s van Regardz reserveringen.

Extern:
• (potentiële) Gasten;
• Boekers/ klanten;
• Leveranciers.

PROFIEL VAN DE STAGIAIR  
Functie-eisen:
• Volgt een opleiding op HBO niveau, bij voorkeur hotelschool of andere opleiding in die richting;
• Zeer vaardig in omgang met computersystemen als Ms-Outlook, MS-Word, MS-Excel, MS-PowerPoint. Daarnaast de aanleg voor het snel eigen maken van het werken met nieuwe computersystemen;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
• Communicatief vaardig;
• Affiniteit met horeca;
• Werkervaring in de horeca gewenst, maar niet vereist.  

Gewenste competenties en vaardigheden:
• Gastgericht;
• Flexibel;
• Enthousiast;
• Accuraat;
• Zelfstandig;
• Eerlijk en integer; 
• Doorzettingsvermogen.

OVERIGE INFORMATIE 
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Nikki Roeles, afdeling reserveringen, via tel. 033 - 467 37 30 of via: nikki.roeles@regardz.nl.

Geïnteresseerd? Stuur dan een brief met motivatie en CV naar:

Eenhoorn Amersfoort
Nikki Roeles
Barchman Wuytierslaan 2
3818 LH Amersfoort

Of naar nikki.roeles@regardz.nl.

 

stagiair sales | Planetarium Amsterdam 
 

Ben jij ons nieuwe commercieel talent dat het sprankelende verschil gaat maken? 

Voor de drie locaties in Amsterdam zijn wij per februari 2014 op zoek naar een enthousiaste stagiair sales. De sales afdeling van de Regardz bedrijven in de regio Amsterdam houdt zich bezig met alle promotionele communicatie, marketing en sales activiteiten. Als stagiair op de deze afdeling ondersteun je de sales manager. Je werkt zelfstandig en bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden op de afdeling. 

 
TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN  
Ondersteuning van de commerciële afdeling bij:
• Research van trends, ontwikkelingen, innovaties en cases voor bestaande en potentiële accounts; 
• Concurrentieanalyse; 
• Marketing en communicatiebeleid;
• Telesales: opsporen en telefonisch contact leggen met prospects en klanten met als doel het potentieel te achterhalen. Op basis daarvan afspraken scoren voor de Regardz sales managers; 
• Voorbereiden van sales afspraken, accurate opvolging van deze afspraken, ontwikkelen van presentaties op maat tbv sales afspraken;
• Aansluiten bij sales afspraken; 
• Onderhouden en uitdiepen van administratieve documenten; 
• Monitoren, updaten en analyseren van omzetgegevens aan de hand van rapportages; 
• Projecten begeleiden ten aanzien van beurzen, evenementen, salesblitzes en netwerkbijeenkomsten en zorg dragen voor follow-up; 
• Aansluiten bij netwerkevenementen.

Het eventuele project voor deze stageperiode wordt in overleg met jouw leidinggevende bepaald.
 
COMMUNICATIESTRUCTUUR
Intern:
• Locatiemanager;
• Sales manager;
• Afdeling reserveringen;
• Overige collega’s binnen Amsterdam;
• Commerciële collega’s van het support center in Amersfoort. 

Extern:
• Accounts;
• Leveranciers.
 
PROFIEL VAN DE STAGIAIR
Functie-eisen: 
• Volgt een opleiding op HBO niveau, affiniteit met de hotellerie of congres/evenementenbranche; 
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk; 
• Zeer vaardig in omgang met computersystemen als Ms-Outlook, MS-Word, MS-Excel, MS-PowerPoint. Daarnaast de aanleg voor het snel eigen maken van het werken met nieuwe computersystemen; 
• Communicatief vaardig;
• Werkervaring in de horeca of commerciële dienstverlening gewenst, maar niet vereist. 

Gewenste competenties: 
• Accuraat;
• Zelfstandig;
• Resultaatgericht en ambitieus;
• Overtuigend, beschikt over de nodige overredingskracht; 
• Klantgericht; 
• Creatief en proactief; 
• Commerciële drive; 
• Enthousiast;
• Gastvrij en servicegericht;
• Uitstekende communicatieve vaardigheden.
 
OVERIGE INFORMATIE 
Deze stage kan aanvangen in januari 2014, een eerdere of latere aanvangsdatum is in overleg ook mogelijk. 

GEÏNTERESSEERD? 
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Arthur Hagenbeek, locatiemanager, via tel. 020 - 651 85 85 of via: arthur.hagenbeek@regardz.nl.
 
Geïnteresseerd? Stuur dan een brief met motivatie en CV naar:

Planetarium Amsterdam
Arthur Hagenbeek
Kromwijkdreef 11
1108 JA Amsterdam

Of naar arthur.hagenbeek@regardz.nl.

 

stagiair sales | Regardz Support Center


Ben jij ons nieuwe commercieel talent dat het sprankelende verschil gaat maken?

Als stagiair op de afdeling sales ben je werkzaam voor Regardz Business Center in Amersfoort en ondersteun je de manager Regardz Business Center en de medewerkers customer services. Je werkt actief mee bij alle voorkomende werkzaamheden op de afdeling.

TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN
1. Ondersteuning van de commerciële afdelingen op het support center bij;
• Opstellen en controleren van landelijke en regionale kamercontracten, MICE contracten en voorstellen;
• Het beheer van commerciële bestanden;
• Het voorbereiden van landelijke en regionale salesacties en beurzen;
• Notuleren tijdens sales meetings;
• Offreren, reserveren en afhandelen van zakelijke (groeps)reserveringen via de afdeling reserveringen;
• Telesales: opsporen en telefonisch contact leggen met prospect en klanten met als doel het potentieel te achterhalen. Op basis daarvan afspraken scoren voor de sales managers;
• Registreren van telefonische contacten in het CRM systeem en bewaken van de opvolging en het resultaat ervan.

2. Flexibiliteit in het aanvaarden van allerlei voorkomende werkzaamheden binnen Regardz Business Center (sales support/telesales/ reserveringen);

3. Updaten van omzetgegevens A/B/C-accounts aan de hand van rapporten;

4. Correcte verwerking van lokale en landelijke contracten;

5. Zorg dragen voor een duidelijke en heldere interne en externe communicatie.

Het eventuele project voor deze stageperiode wordt in overleg met jouw leidinggevende bepaald.

COMMUNICATIESTRUCTUUR
Intern:
• Manager Regardz Business Center;
• Medewerkers customer services;
• Sales managers;
• Overige collega’s van het Regardz Business Center.

Extern:
• Accounts;
• Leveranciers.

PROFIEL VAN DE STAGIAIR 
Functie-eisen:
• Volgt een opleiding op HBO niveau, affiniteit met de hotellerie of congres/evenementenbranche;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
• Zeer vaardig in omgang met computersystemen als Ms-Outlook, MS-Word, MS-Excel, MS-PowerPoint. Daarnaast de aanleg voor het snel eigen maken van het werken met nieuwe computersystemen.
 
Gewenste competenties en vaardigheden:
• Accuraat;
• Resultaatgericht en ambitieus;
• Overtuigend, beschikt over de nodige overredingskracht;
• Klantgericht;
• Creatief en proactief;
• Commerciële drive;
• Uitstekende communicatieve vaardigheden.

OVERIGE INFORMATIE
Deze stage kan per direct aanvangen, de exacte aanvangsdatum is in overleg. 

GEÏNTERESSEERD?
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Anne-Mieke van den Hoeven, manager Regardz Business Center, via tel. 06 – 51 06 15 20 of via: anne-mieke.vandenhoeven@regardz.nl.
 
Geïnteresseerd? Stuur dan een brief met motivatie en CV naar:
 
Regardz
Anne-Mieke van den Hoeven
Koningin Wilhelminlaan 35
3818 HN Amersfoort
 
Of naar anne-mieke.vandenhoeven@regardz.nl 
 
 

Stagiair marketing | Regardz Support Center

Zeggen anderen over jou dat je creatief bent en leuk kunt schrijven? Is dat echt zo? 

Als marketing stagiair werk je samen met de promotieafdeling. Je werkt actief mee bij het uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden op de afdeling. Het eventuele project voor deze stageperiode wordt in overleg met jouw leidinggevende bepaald. 

TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN 

Werkzaamheden op het gebied van offline marketing zijn;
• Bijdrage leveren bij het managen van de brand en de huisstijl binnen de geformuleerde strategie; 
• Ondersteuning in de ontwikkeling van (nieuwe) concepten; zich daartoe oriënteren op de markt zoals innovaties, trends en dergelijke, uitwerken van voorstellen voor concept en haalbaarheid; 
• Een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van producten (arrangementen, acties, diensten) en de presentatie daarvan; 
• Ondersteunen in het verzorgen van (interne) communicatie, opstellen van brochureteksten, nieuwsbrieven, alsmede zorgen voor de productie en distributie van deze uitingen.

En denk op het gebied van online marketing aan;
• Mede zorg dragen voor de inhoud van (externe) websites in samenwerking met de afdeling marketing; 
• Aanleveren van materiaal ten behoeve van bovenstaande en beoordelen vermeldingen; 
• Meedenken over, coördineren en uitvoeren van e-marketing activiteiten met het oog op verschillende interne en externe doelgroepen; 
• Organisatorische en uitvoerende algemene werkzaamheden binnen de marketing afdeling; 
• Research van trends, ontwikkelingen, innovaties en cases op het gebied van online marketing.

PROFIEL VAN DE STAGIAIR  
Functie-eisen: 
• Heeft een MBO of HBO werk- en denkniveau en volgt een relevante MBO of HBO opleiding; 
• Is bekend met verschillende online marketingmiddelen, zoals SEO, SEA en e-marketing is een pre; 
• Beheerst de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk; 
• Beschikt over commercieel inzicht en kan commerciële teksten schrijven.

Gewenste competenties: 
• Accuraat; 
• Hands-on mentaliteit; 
• Resultaatgericht en ambitieus; 
• Klantgericht; 
• Creatief en proactief; 
• Commerciële drive.

OVERIGE INFORMATIE
Deze stage kan per direct aanvangen, bij voorkeur voor 10 maanden. De exacte begindatum is nader te bepalen. 

GEINTERESSEERD?
Voor aanvullende informatie kun je contact opnemen met Lotte Kempers, marketing en communicatie adviseur, via tel. 033 - 465 50 00 of via: lotte.kempers@regardz.nl

Je sollicitatiebrief met motivatie en cv kun je sturen naar:

Regardz
Lotte Kempers
Koningin Wilhelminalaan 35
3818 HN Amersfoort

of per mail: lotte.kempers@regardz.nl. 

 

stagiair Regardz reserveringen | Regardz support center


Ben jij een echt organisatietalent en wil jij samen met ons het sprankelende verschil maken?

Voor de afdeling Regardz reserveringen op het support center in Amersfoort zijn wij op zoek naar een enthousiaste stagiair. 

De afdeling Regardz reserveringen is verantwoordelijk voor de verwerking van reserveringsaanvragen voor alle Regardz locaties. Zij adviseert de klant over de mogelijkheden. Als stagiair op de afdeling Regardz reserveringen werk je actief mee op de afdeling bij het uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden.


TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN
• Behandelen van aanvragen voor reserveringen van zalen en F&B. Inventariseren van de wensen van de gasten en nagaan of aan de wensen voldaan kan worden;
• Opstellen van offertes, rekening houdend met afspraken inzake kortingen en de prijsstructuur. Vastleggen, bevestigen en documenteren van gemaakte afspraken en bijzonderheden in het geautomatiseerde systeem;
• Bewaken en tijdig opvolgen van geboekte opties en zo mogelijk definitief maken van boekingen. Behandelen van optredende wijzigingen in de boekingen binnen de beschikbare mogelijkheden;
• Behandelen van annuleringen, bespreken en bevestigen van annuleringsvoorwaarden en consequenties aan klant;
• Voeren van verkoopgesprekken;
• Logistieke planning, bestellen van externe benodigde materialen, toezicht houden op correcte bevestiging en levering van deze bestellingen;
• Uitoefenen van aftersales en het beoefenen van relatiebeheer, up to date houden van relatiebeheersysteem. Assisteren bij sales-activiteiten.

Het project voor deze stageperiode zal in samenspraak met de stagiair worden bepaald.

PROFIEL VAN DE STAGIAIR
Functie-eisen:
• Volgt een opleiding op HBO niveau, bij voorkeur hotelschool of andere opleiding in die richting;
• Zeer vaardig in omgang met computersystemen als Ms-Outlook, MS-Word, MS-Excel, MS-PowerPoint;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
• Communicatief vaardig;
• Affiniteit met horeca;
• Werkervaring in de horeca gewenst, maar niet vereist.

Gewenste competenties:
• Klantgericht;
• Flexibel;
• Enthousiast;
• Accuraat;
• Resultaatgericht;
• Zelfstandig;
• Eerlijk en integer;
• Doorzettingsvermogen.

OVERIGE INFORMATIE
Deze stage kan vanaf januari 2014 aanvangen, de precieze aanvangsdatum is in overleg te bepalen. 

GEINTERESSEERD?
Voor aanvullende informatie over deze stage kun je contact opnemen met Dirk de Goede, supervisor Regardz reserveringen, via tel. 033 - 465 50 00 of via: dirk.degoede@regardz.nl.

Je motivatiebrief en CV kun je sturen naar:

Regardz
Dirk de Goede
Koningin Wilhelminalaan 35
3818 HN Amersfoort

Of naar dirk.degoede@regardz.nl 

 

Stagiair operations | Zilveren Toren Amsterdam


Wil jij alles leren van onze operationele afdelingen? Voor Zilveren Toren Amsterdam zijn wij per direct op zoek naar een fulltime stagiair operations.

De operationele afdelingen van Zilveren Toren Amsterdam zijn de afdelingen die verantwoordelijk zijn voor het gastenontvangst, de zalen, het restaurant en de bar. De stagiair zal in de eerste periode van de stage voornamelijk operationele ondersteuning bieden, zodat hij het bedrijf leert kennen. Nadat de stagiair de operationele activiteiten onder de knie heeft, zal hij ook de operationeel manager ondersteunen in administratieve taken en contact met leveranciers. Gastgerichtheid, klantvriendelijkheid en efficiëntie staan centraal. Zelfstandigheid in deze functie is heel belangrijk, je werkt namelijk in een klein team.


TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN 

Ondersteuning van de operationele afdelingen bij:
• Gasten ontvangen en verwelkomen; 
• Telefoon opnemen en doorverbinden; 
• Lunches, diners en borrels verzorgen; 
• Meelopen in de bediening; 
• Achter de bar staan; 
• Zalen op- en ombouwen; 
• Ondersteuning bij roostering, inkoop en inhuur van materialen.
Het eventuele project voor deze stageperiode zal in samenspraak met de stagiair worden bepaald. 


COMMUNICATIESTRUCTUUR 

Intern: 
• Locatiemanager;
• Medewerkers Zilveren Toren Amsterdam en regio Amsterdam.

Extern:
• Gasten;
• Leveranciers.

PROFIEL VAN DE STAGIAIR 
Functie-eisen: 
• Volgt een opleiding op MBO niveau 2-3-4, bij voorkeur middelbare hotelschool of andere opleiding in die richting;
• Vaardig in omgang met computersystemen als MS-Outlook, MS-Word, MS-Excel;
• Beheerst de Nederlandse taal;
• Communicatief vaardig;
• Werkervaring in de horeca. 

Gewenste competenties en vaardigheden:
• Gastgericht;
• Flexibel;
• Enthousiast;
• Accuraat;
• Zelfstandig;
• Doorzettingsvermogen.

OVERIGE INFORMATIE 
Deze stage is per direct beschikbaar. De exacte aanvangsdatum is in overleg. 

GEÏNTERESSEERD? 
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Sanne van den Enk, locatiemanager, via tel. 020 – 553 50 00 of via: sanne.vandenenk@regardz.nl

Je motivatiebrief en CV kun je sturen naar:

Zilveren Toren Amsterdam
Sanne van den Enk
Stationsplein 51-53
1012 AB Amsterdam

Of per mail naar sanne.vandenenk@regardz.nl

 

stagiair operations | La Vie Utrecht
 

Wil jij alles leren van onze operationele afdelingen? Voor La Vie Utrecht zijn wij op zoek naar een fulltime stagiair operations. De stagiair operations zal ondersteuning bieden aan de operationele afdelingen van La Vie Utrecht.

De operationele afdelingen van La Vie Utrecht zijn de afdelingen die verantwoordelijk zijn voor het gastenontvangst, de zalen, het restaurant en de keuken. Naast de operationele activiteiten is de stagiair aanwezig tijdens afdelingsoverleggen en is er de mogelijkheid om mee te kijken tijdens de weekbespreking en het maken van roosters. Gastgerichtheid, ondernemerschap en efficiëntie staan centraal. Zelfstandigheid in deze functie is heel belangrijk.

TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN 
1. Bediening/banqueting:
• Uitvoeren van alle voorbereidende werkzaamheden;
• Ontvangen en bedienen van gasten en het begeleiden naar de zalen en/of restaurant;
• Opruimen van het restaurant, de zalen en de werkruimten.

2. Keuken:
• Ondersteunen van collega’s bij voorbereidende en uitvoerende werkzaamheden t.b.v. lunch en diner;
• Klaarzetten van (hulp)middelen voor collega’s;
• Aanvoeren en klaarzetten van de buffetten.

3. Overige werkzaamheden:
• Deelnemen aan afdeling overleggen;
• Medeverantwoordelijk voor het draaiende houden van de afdeling.

Het eventuele stageproject voor deze stageperiode zal in samenspraak met de stagiair worden bepaald. 

COMMUNICATIESTRUCTUUR 
Intern:
• Servicemanager;
• Assistent servicemanager;
• Overige medewerkers.

Extern:
• Gasten;
• Leveranciers.

PROFIEL VAN DE KANDIDAAT 
Functie-eisen: 
• Volgt een opleiding op MBO niveau, bij voorkeur hotelschool / facilitaire dienstverlening of andere opleiding in die richting;
• Beheerst de Nederlandse taal;
• Communicatief vaardig;
• Affiniteit met horeca;
• Werkervaring in de horeca gewenst, maar niet vereist. 

Gewenste competenties en vaardigheden: 
• Gastgericht;
• Stressbestendig;
• Humor;
• Flexibel;
• Enthousiast;
• Betrokken;
• Accuraat;
• Zelfstandig;
• Doorzettingsvermogen.

OVERIGE INFORMATIE 
Deze stage kan per direct aanvangen, de aanvangsdatum is in overleg mogelijk.

GEÏNTERESSEERD? 
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Coen Mulder, service manager, via tel. 030 – 234 00 88 of via: coen.mulder@regardz.nl.

Geïnteresseerd? Stuur dan een brief met motivatie en CV naar:

La Vie Utrecht
Coen Mulder
Lange Viestraat 351
3511 BK Utrecht

Of naar coen.mulder@regardz.nl.

 

stagiair operations | Gele Kegels Eindhoven


Wil jij alles leren van onze operationele afdelingen? Voor Gele Kegels Eindhoven zijn wij op zoek naar een fulltime stagiair operations.

De operationele afdeling van Gele Kegels Eindhoven is verantwoordelijk voor het gastenontvangst, de zalen en de brasserie. De stagiair zal voornamelijk operationele ondersteuning bieden om het bedrijf te leren kennen. Nadat de stagiair de operationele activiteiten onder de knie heeft, zal hij ook de operationeel manager ondersteunen in administratieve taken en contact met leveranciers. Gastgerichtheid, klantvriendelijkheid en efficiëntie staan centraal. Zelfstandigheid in deze functie is heel belangrijk, je werkt namelijk in een klein team.

TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN 

Ondersteuning van de operationele afdelingen bij:
• Gasten ontvangen en verwelkomen; 
• Telefoon opnemen en doorverbinden; 
• Lunches, diners en borrels verzorgen; 
• Meelopen in de brasserie;  
• Zalen op- en ombouwen; 
• Ondersteuning bij roostering, inkoop en inhuur van materialen.

Het eventuele project voor deze stageperiode zal in samenspraak met de stagiair worden bepaald. 

COMMUNICATIESTRUCTUUR 
Intern: 
• Locatiemanager;
• Overige medewerkers.

Extern: 
• Gasten;
• Leveranciers.

PROFIEL VAN DE STAGIAIR 
Functie-eisen: 
• Volgt een opleiding op MBO niveau 2-3-4, bij voorkeur middelbare hotelschool of andere opleiding in die richting;
• Vaardig in omgang met computersystemen als MS-Outlook, MS-Word, MS-Excel;
• Beheerst de Nederlandse taal;
• Communicatief vaardig;
• Werkervaring in de horeca. 

Gewenste competenties en vaardigheden: 
• Gastgericht;
• Flexibel;
• Enthousiast;
• Accuraat;
• Zelfstandig;
• Doorzettingsvermogen.

OVERIGE INFORMATIE 
Deze stage kan per direct aanvangen, de aanvangsdatum is in overleg mogelijk.

GEÏNTERESSEERD? 
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Simon Vonk, locatiemanager, via tel. 040 - 202 60 08 of via: simon.vonk@regardz.nl

Je motivatiebrief en CV kun je sturen naar:

Gele Kegels Eindhoven
Simon Vonk
Kennedyplein 1-5
5611 ZS Eindhoven

Of per mail naar simon.vonk@regardz.nl.

 

stagiair operations | Regardz Olympisch Stadion Amsterdam


Wil jij alles leren van onze operationele afdelingen? Voor Regardz Olympisch Stadion Amsterdam zijn wij op zoek naar een fulltime stagiair operations.

De operationele afdelingen van Regardz Olympisch Stadion Amsterdam zijn de afdelingen die verantwoordelijk zijn voor het gastenontvangst, de zalen, het restaurant en de bar. De stagiair zal in de eerste periode van de stage voornamelijk operationele ondersteuning bieden, zodat hij het bedrijf leert kennen. Nadat de stagiair de operationele activiteiten onder de knie heeft, zal hij ook de operationeel manager ondersteunen in administratieve taken en contact met leveranciers. Gastgerichtheid, klantvriendelijkheid en efficiëntie staan centraal. Zelfstandigheid in deze functie is heel belangrijk, je werkt namelijk in een klein team.

TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN 

Ondersteuning van de operationele afdelingen bij:
• Gasten ontvangen en verwelkomen; 
• Telefoon opnemen en doorverbinden; 
• Lunches, diners en borrels verzorgen; 
• Meelopen in de bediening; 
• Achter de bar staan; 
• Zalen op- en ombouwen; 
• Ondersteuning bij roostering, inkoop en inhuur van materialen.

Het eventuele project voor deze stageperiode zal in samenspraak met de stagiair worden bepaald. 

COMMUNICATIESTRUCTUUR 
Intern: 
• Locatiemanager;
• Banquetmanager;
• Overige medewerkers Regardz Olympisch Stadion Amsterdam en regio Amsterdam.

Extern: 
• Gasten;
• Leveranciers.

PROFIEL VAN DE STAGIAIR 
Functie-eisen: 
• Volgt een opleiding op MBO niveau 2-3-4, bij voorkeur middelbare hotelschool of andere opleiding in die richting;
• Vaardig in omgang met computersystemen als MS-Outlook, MS-Word, MS-Excel;
• Beheerst de Nederlandse taal;
• Communicatief vaardig;
• Werkervaring in de horeca. 

Gewenste competenties en vaardigheden: 
• Gastgericht;
• Flexibel;
• Enthousiast;
• Accuraat;
• Zelfstandig;
• Doorzettingsvermogen.

OVERIGE INFORMATIE 
Deze stage kan per direct aanvangen, de aanvangsdatum is in overleg mogelijk.

GEÏNTERESSEERD? 
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Monica Kennis, locatiemanager, via tel. 020 – 305 80 00 of via: monica.kennis@regardz.nl

Je motivatiebrief en CV kun je sturen naar:

Regardz Olympisch Stadion Amsterdam
Monica Kennis
Olympisch Stadion 24-29
1076 DE Amsterdam

Of per mail naar monica.kennis@regardz.nl

 

stagiair operations | The Globe Den Haag


Wil jij alles leren van onze operationele afdelingen? Voor The Globe Den Haag zijn wij op zoek naar een fulltime stagiair operations.

De operationele afdeling van The Globe Den Haag is verantwoordelijk voor het gastenontvangst, de zalen, het restaurant en de bar. De stagiair zal voornamelijk operationele ondersteuning bieden om het bedrijf te leren kennen. Nadat de stagiair de operationele activiteiten onder de knie heeft, zal hij ook de operationeel manager ondersteunen in administratieve taken en contact met leveranciers. Gastgerichtheid, klantvriendelijkheid en efficiëntie staan centraal. Zelfstandigheid in deze functie is heel belangrijk, je werkt namelijk in een klein team.

TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN 

Ondersteuning van de operationele afdelingen bij:
• Gasten ontvangen en verwelkomen; 
• Telefoon opnemen en doorverbinden; 
• Lunches, diners en borrels verzorgen; 
• Meelopen in het restaurant en de bar;  
• Zalen op- en ombouwen; 
• Ondersteuning bij roostering, inkoop en inhuur van materialen.

Het eventuele project voor deze stageperiode zal in samenspraak met de stagiair worden bepaald. 

COMMUNICATIESTRUCTUUR 
Intern:
• Locatiemanager;
• Overige medewerkers The Globe Den Haag.

Extern: 
• Gasten;
• Leveranciers.

PROFIEL VAN DE STAGIAIR  
Functie-eisen: 
• Volgt een opleiding op MBO niveau 2-3-4, bij voorkeur middelbare hotelschool of andere opleiding in die richting;
• Vaardig in omgang met computersystemen als MS-Outlook, MS-Word, MS-Excel;
• Beheerst de Nederlandse taal;
• Communicatief vaardig;
• Werkervaring in de horeca. 

Gewenste competenties en vaardigheden:
• Gastgericht;
• Flexibel;
• Enthousiast;
• Accuraat;
• Zelfstandig;
• Doorzettingsvermogen.

OVERIGE INFORMATIE 
Deze stage kan per direct aanvangen, de aanvangsdatum is in overleg mogelijk.

GEÏNTERESSEERD? 
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Dave Plasmeijer, locatiemanager, via tel. 070 - 322 00 10 of via: dave.plasmeijer@regardz.nl

Je motivatiebrief en CV kun je sturen naar:

The Globe Den Haag
Dave Plasmeijer
Waldorpstraat 13A
2521 CA Den Haag

Of per mail naar dave.plasmeijer@regardz.nl

 

stagiair front office | Gele Kegels Eindhoven

 

Wil jij het gezicht worden van ons meetingcenter?

Als stagiair front office ben je verantwoordelijk voor het gastenontvangst, het geven van informatie en het verlenen van service tijdens het verblijf in de zalen.
De front office afdeling bedient de telefooncentrale en verricht eenduidige administratieve en secretariële werkzaamheden. 
 

TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN 

1.Bediening telefooncentrale:
• Aannemen en doorverbinden van gesprekken met gasten of collega's;
• Registreren van gesprekken waar nodig;
• Oproepen van BHV’ers bij calamiteiten;
• Verstrekken van algemene informatie, noteren en doorgeven van boodschappen.
 
2. Administratieve ondersteuning:
• Opstellen, beantwoorden en verzenden van standaardbrieven en e-mails;
• Verzenden en ontvangen van faxberichten;
• Verzorgen van de inkomende uitgaande post.

3. Receptieserviceverlening:
• Ontvangen en inchecken van gasten aan de hand van reserveringslijsten;
• Aanmaken en overhandigen van sleutels.

4. Kassawerkzaamheden:
• Verwerken van betalingen met behulp van geautomatiseerd kassasysteem;
• Overdragen van de kassa bij einde dienst en verantwoorden van ontvangen gelden en betalingen;
• Controleren van wisselgeld voor aanvang dienst.
 
Het eventuele project voor deze stageperiode wordt in overleg met jouw leidinggevende bepaald. Je krijgt tijdens de stage tijd die besteed kan worden aan de stageopdracht. 

PROFIEL VAN DE STAGIAIR 
Functie-eisen:
• Volgt een opleiding op MBO of HBO niveau, bij voorkeur hotelschool of andere opleiding in die richting;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en kennis van Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
• Affiniteit met horeca;
• Werkervaring in de horeca gewenst, maar niet vereist.
 
Gewenste competenties en vaardigheden:
• Gastgericht;
• Flexibel;
• Communicatief vaardig;
• Representatief;
• Enthousiast;
• Betrokken;
• Zelfstandig.

OVERIGE INFORMATIE
Deze stage kan per direct aanvangen, een eerdere of latere aanvangsdatum is in overleg bespreekbaar. 

GEÏNTERESSEERD? 
Voor meer informatie over deze stage kun je contact opnemen met Simon Vonk, locatiemanager, via tel. 033 – 202 60 08 of via: simon.vonk@regardz.nl.

Geïnteresseerd? Stuur dan een brief met motivatie en CV naar:
 
Gele Kegels Eindhoven
Simon Vonk
Kennedyplein 1-5
5611 ZS Eindhoven
 
Of naar simon.vonk@regardz.nl.
 

Leerplaatsen

Klik hier om terug te gaan naar onze pagina over leerplaatsen

 

Vacatures

Klik hier om terug te gaan naar onze pagina over vacatures.