Werken bij Regardz

Zit gastvrijheid in jouw genen? En word jij blij van mensen die blij van jou worden? Dan is werken bij Regardz iets voor jou! 

Regardz biedt gasten letterlijk en figuurlijk de ruimte. Letterlijk door de diversiteit aan congreszalen, vergaderruimtes, restaurants en hotelkamers. Figuurlijk door hen in alles te ontzorgen. Nee is geen antwoord binnen Regardz. We streven er iedere dag naar om op sprankelende wijze het verschil te maken voor onze gasten. Dat is werken bij Regardz in een notendop. 

Natuurlijk zijn wij ook actief op social media. Wil jij op de hoogte blijven van werken bij Regardz? Volg ons dan op Twitter (@Regardz_HR). Dan word je automatisch op de hoogte gehouden van onze nieuwe vacatures en stageplaatsen. Of like onze Facebook pagina. 
 

Over Regardz

werken bij Regardz
Geschiedenis 
Regardz, vroeger AHM Hotel Groep genaamd, is in 1982 ontstaan uit de projectontwikkelingsactiviteiten van Heilijgers Bouw. Deze organisatie was tot dat moment actief in bouw, vastgoed en projectontwikkeling. De Eenhoorn was het eerste horeca exploitatiebedrijf, in de jaren erna groeide de groep gestaag.
 
In november 2005 is de naam van AHM Hotel Groep gewijzigd naar Regardz. Per 1 januari 2008 is Regardz gefuseerd met Van den Tweel Horeca Groep. Hierbij zijn 3 Regardz labels ontstaan:
•    Regardz Hotels
•    Regardz Event Centers
•    Regardz Meeting Centers.




Vanaf 1 januari 2011 staat de eigenheid van de Regardz locaties meer centraal. De locaties blijven onderdeel van Regardz maar ieder met zijn eigen kenmerken en karakteristieken. De labels worden vanaf dit moment niet meer gebruikt.
 
Per 1 juli 2012 heeft er een ontvlechting plaatsgevonden: Regardz en Van den Tweel Horeca Groep gaan vanaf deze datum ieder hun eigen weg. De volgende vier locaties vallen met ingang van deze datum weer onder Van den Tweel Horeca Groep:
•    Mariënhof
•    Heerlickheijd van Ermelo
•    Ampt van Nijkerk
•    Hart van Holland
 
Per 1 september 2012 hebben wij een nieuwe bijzondere partnerlocatie verwelkomd: Groenendael Hilvarenbeek. Hutten Catering in Veghel is verantwoordelijk voor de operatie; Regardz voor het commerciële beleid en de uitvoer hiervan. 
 
 

Regardz cultuur

Hoewel iedere Regardz locatie zijn eigen cultuurkenmerken heeft, zijn er ook een aantal kenmerken die alle Regardz medewerkers met elkaar verbinden. Deze hebben we vastgelegd in onze kernwaarden: 
 
1. Écht betrokken 
2. Altijd weer vernieuwend
3. Ondernemerschap binnen kaders
4. Maximale toegankelijkheid
5. Kleurrijk als kracht
 





Om op sprankelende wijze het verschil te maken zijn wij altijd op zoek naar medewerkers die zich graag verplaatsen in onze gasten. Die écht betrokken zijn. Medewerkers die nét even meer geven. Die het een uitdaging vinden om elke keer weer de ultieme beleving te creëren voor onze gasten. 
 
Onze medewerkers zijn dan ook de belangrijkste factor om van ieder verblijf een succes te maken. Daar geven we ze ook de vrijheid voor. En juist doordat wij onze medewerkers deze vrijheid geven, zijn we ervan overtuigd dat iedere medewerker elke dag weer enthousiast aan het werk gaat. 
 
Herken jij je in het door ons geschetste profiel? Klik dan hier voor onze vacatures en voor onze stages. 
 

Disciplines op het support center

Op het support center van Regardz, dat is gevestigd in Amersfoort tegenover het Centraal Station, zijn circa 30 medewerkers werkzaam. Om je een idee te geven van de werkzaamheden die er worden verricht, lichten we hieronder kort toe welke afdelingen er zijn. 
 
Receptie
De receptie is het visitekaartje van het support center, zowel aan de telefoon als voor de gasten die ons kantoor bezoeken. 
 
Centrale administratie
Vanuit deze afdeling worden de volgende financiële zaken geregeld voor het support center en alle Regardz locaties:
•    Debiteurenadministratie
•    Crediteurenadministratie
•    Salarisadministratie
•    Facturatie
•    Rapportages
 
Sales
De sales afdeling houdt zich bezig met het vinden en binden van klanten. 
 
Regardz reserveringen
De afdeling Regardz reserveringen krijgt aanvragen voor de gehele groep binnen via het gratis 0800 reserveringsnummer. Zij adviseren de klant over de locatiekeuze en dragen onder andere zorg voor aanvragen die gedurende een bepaalde periode over meerdere locaties verspreid moeten worden. 
 
Marketing
De marketing afdeling houdt zich bezig met alle externe communicatie, zowel op internet als in geprinte media. 
 
Human Resource 
De afdeling Human Resource houdt zich onder andere bezig met training en ontwikkeling van medewerkers, met werving en selectie, arbeidsrecht en arbeidsvoorwaarden en heeft een adviesrol richting de Regardz bedrijven op het gebied van onder andere verzuim. 
 
Online en ICT
De afdeling online en ICT zorgt ervoor dat alle systemen en technische apparatuur naar behoren werken. Denk hierbij aan online boekingssystemen, kassasystemen, computers, laptops, printers, kopieerapparaten, telefooncentrales en mobiele telefoons. 
 

Sollicitatieprocedure

In elke vacature en/of stageplaats kun je gegevens van de contactpersoon voor de openstaande functie vinden. Stuur je motivatiebrief en cv naar de genoemde contactpersoon en je ontvangt binnen 2 werkdagen een schriftelijke of telefonische reactie. 

Open sollicitatie 
Wanneer je geen interessante vacature/stageplaats op onze website bent tegengekomen, is het mogelijk om een open sollicitatie te sturen (motivatiebrief en CV) naar Sophie Leijsen, afdeling HR, via sophie.leijsen@regardz.nl. Vermeld in je motivatiebrief naar welke locatie, afdeling en/of functie je voorkeur uitgaat en op welke dagen je beschikbaar bent. Wij houden je gegevens dan in file en nemen contact met je op zodra er passende mogelijkheden zijn. 

Vragen
Heb je vragen over werken bij Regardz? Neem dan gerust contact op met Sophie Leijsen van de afdeling HR. Zij is te bereiken via het telefoonnummer 033 - 422 09 96 of via e-mail sophie.leijsen@regardz.nl
 
 
 
Stages
 
Leerplaatsen
Vacatures