Enter Title

Regardz presenteert zich aan de buitenwereld

Amersfoort – Regardz is klaar om de zakelijke bijeenkomstenmarkt in Nederland te veroveren. Middels een geheel vernieuwde website en een grootschalig media offensief wordt het merk Regardz vanaf deze week aan de buitenwereld gepresenteerd. 

“De overgang van twee gefuseerde bedrijven naar één merk is niet iets dat je zo maar even doet. Het is een langdurig en strategisch proces waarbij je maar één kans krijgt om het merk goed weg te zetten in de markt. Na maanden van voorbereidingen zijn we nu klaar om de markt te laten zien en te overtuigen hoe leuk en verrassend Regardz is”, aldus Menno de Smid, commercieel directeur. De nieuwe website van Regardz is hiervan een goed voorbeeld. De site geeft heel goed weer waar Regardz voor staat: extravert, met humor, toegankelijk, informeel, opgewekt, apart, eigenzinnig, zonder vooroordelen, begrijpend en oplossend, vakkundig, sympathiek, nieuwsgierig, veelzijdig en team player.

Niet in een hokje te plaatsen 

“Regardz neemt de vrijheid om continu te verrassen. Alles is mogelijk. The Ultimate Business Bubble is niet in een hokje te plaatsen. Het creëren van een goed werkklimaat staat bij ons op één”, vervolgt De Smid. “Wij gaan dus verder dan het aanbieden van alleen meetingruimten, overnachtingsmogelijk-heden en gastronomische verrassingen. Wij willen je dat laagdrempelige lekkere gevoel geven en dat in elke regio in Nederland. Wij blijven zelfs niet binnen de muren van onze zeventien Hotels, Meeting en Event Centers. Er is dus veel mogelijk”. 

Media offensief 

Om de merkbekendheid van Regardz te verhogen, start Regardz deze week nog met een grootschalig media offensief. “Of het nu een billboard langs een snelweg betreft. Een groot landelijk dagblad. Vakmedia. Of online adverteren. Je gaat ons de komende weken overal tegenkomen”, zegt De Smid. “Bij de selectie en invulling van de media is natuurlijk rekening gehouden met de merkpersoonlijkheid”. 

Regardz 

Regardz is de grootste gespecialiseerde aanbieder op de zakelijke bijeenkomstenmarkt in Nederland. Onder het paraplumerk Regardz vallen drie labels; Regardz Meeting Centers, Regardz Event Centers en Regardz Hotels. Regardz biedt met zijn zeventien locaties een landelijke dekking. De missie van Regardz is om mensen zakelijk samen te brengen met een bite. Om deze missie te bereiken hanteert Regardz spraakmakende en verrassende concepten. Regardz gaat verder dan het aanbieden van alleen meetingruimten, overnachtingsmogelijkheden en gastronomische verrassingen. 


Bijbehorende foto: corporate foto Regardz
Bijbehorend logo: corporate logo Regardz
Persbericht: in Word document