Meeting Garant

Meeting Garant: afspraak is afspraak Meeting Garant
Een krachtige uitspraak, waarmee wij garanderen dat we doen wat we beloven.
 
Meeting Garant is het waarborgsysteem van Regardz, waarmee dagvoorzitters van bijeenkomsten gegarandeerd krijgen dat gemaakte afspraken worden nagekomen. 
 
Bij het opzetten van Meeting Garant is een inventarisatie gemaakt van de grootste ergernissen tijdens bijeenkomsten. Hiervoor zijn boekers, opdrachtgevers en dagvoorzitters geïnterviewd. De uitslag was duidelijk. Dagvoorzitters hebben behoefte aan het voorkomen van ergernissen gedurende de bijeenkomst, zodat zij zich zorgenvrij kunnen richten op het doel van de bijeenkomst. Meeting Garant garandeert daarom dat de top 10 ergernissen bij Regardz niet voorkomen. Alles is geregeld, afspraak is afspraak.
 
Ons onderscheidend vermogen
Alle bedrijven, dus ook onze concurrenten, werken doorgaans aan de kwaliteit van hun dienstverlening. Onze bedrijven hebben hun kwaliteit zo op orde dat ze het middels Meeting Garant ook durven te garanderen aan hun opdrachtgevers. Dát is het verschil!

 
Wat zijn de 10 Meeting Garant punten: 
 
1. De juiste vermelding staat op de ontvangstborden
2. Een vriendelijke en gastgerichte service voor u en uw gasten
3. Een persoonlijke ontvangst van de contactpersoon voor aanvang van de bijeenkomst (het programma van de dag wordt altijd doorgenomen)
4. De catering wordt goed en op tijd verzorgd; zoals afgesproken
5. Alle audiovisuele presentatiemiddelen functioneren
6. De opstelling en uitstraling van de zaal is conform afspraak
7. Flip-over papier is in ruime mate aanwezig
8. Inkomende berichten worden op de afgesproken wijze aan je doorgegeven
9. Additionele verzoeken en wensen worden binnen de afgesproken tijd verzorgd
10. De stiften werken… uiteraard!

Meeting Garant is van toepassing op alle (zakelijke) bijeenkomsten zowel in de vergaderzalen als in de grote congres- en eventzalen.
 

Booking garant

Ook hebben we een inventarisatie gemaakt van de belangrijkste wensen van onze boekers. Hiervoor zijn boekers en opdrachtgevers geïnterviewd. Zij kunnen ons tenslotte het beste vertellen hoe en wanneer zij het liefste boeken. 

Uitslag? Zij willen hun boekingen zowel online als offline kunnen doen. Ze moeten er altijd op kunnen vertrouwen dat hun gegevens bekend zijn en dat het boekingsproces snel en zorgvuldig verloopt. Ook waarderen zij het als er meegedacht wordt, zodat de uiteindelijke bijeenkomst op locatie zorgenvrij kan plaatsvinden. Booking Garant garandeert daarom dat de top 10 boekingswensen bij Regardz goed geregeld zijn. En dat boekers van bijeenkomsten gegarandeerd krijgen dat al hun reserveringen online en offline met de grootste zorg worden behandeld en verwerkt. Booking garant: snel en professioneel boeken.

Wat zijn de 10 Booking Garant punten:

1. Online direct inzicht in beschikbaarheid en tarieven.
2. Online altijd inzicht in uw reservering.
3. Online uw gegevens van vorige bijeenkomsten bij de hand.
4. Online adviezen en tips aan de hand van uw profiel en bijeenkomst.
5. Online tijdsbesparing creëren door handige reminders en snelle bevestigingen.
6. Bij telefonisch contact altijd een offerte binnen 24 uur.
7. Bij telefonisch contact advies van experts over uw bijeenkomst.
8. Bij telefonisch contact advies over een passende locaties.
9. En altijd: uw gegevens zijn bij ons bekend, dit bespaart tijd.
10. Tot slot: kies per boeking wat voor u het makkelijkste werkt.
 

Ruim 25 jaar ervaring...

Ervaring_Regardz

Al ruim 25 jaar in de Hospitality branche. Door deze ruime ervaring hebben we altijd de beste oplossing voor uw bijeenkomst in huis. Of het nu gaat om een groot meerdaags congres, een waanzinnig feest of een twee uurs vergadering, wij regelen het. We hebben de juiste kennis, ervaring en expertise in huis om het maximale uit uw bijeenkomst te halen. Onze medewerkers begrijpen heel goed hoe belangrijk uw bijeenkomst voor u is. We stellen daarom hoge eisen aan de werving, training en opleiding van onze medewerkers. Hun dienstverlening maakt het verschil. Dagelijks. Samen met u zorgen zij ervoor dat uw bijeenkomst een succes wordt. 
 
 

Maatschappelijk verantwoord ondernemen


Met alles wat we doen, zorgen we ervoor dat het gericht is op maatschappelijk verantwoord ondernemen, een goede balans vinden tussen medewerkers, milieu en winst. We streven er zelfs naar voorop te lopen op dit gebied. Wat we daarvoor doen?

We houden bijvoorbeeld rekening met de herkomst van producten. Onze locaties werken veelal met seizoensgebonden en duurzame producten. Daarnaast wordt er bij de selectie van leveranciers aandacht besteed aan het MVO aspect. Ook gebruiken we duurzame materialen bij bijvoorbeeld renovaties en worden er energiebesparende maatregelingen getroffen op kamers zodra die gerenoveerd worden. 

Op dit moment zijn er in diverse locaties bewegingsmelders geplaatst in ruimtes die niet permanent verlicht hoeven te worden, hebben veel locaties waterbesparende knoppen op toiletten, waterbesparende douchekoppen en kranen en wordt afval zoveel als mogelijk gescheiden. Ook vindt u op onzebuffetten en in onze menu’s steeds meer biologische producten en heeft u de mogelijkheid om voor 'duurzame' broodjeslunches te kiezen.


Lunchconcept, dieetwensen en gezonde voeding

Meeting lunch
Het restaurant is dé ontmoetingsplek om even te ontsnappen aan de hektiek van een vergadering, training of congres. Een centrale plek ook om even tot rust te komen in een andere sfeer. Een eigentijdse ruimte waar wordt bijgesproken, gedacht, ontspannen en heerlijk geluncht. Met plezier. Waardoor het een welkome afwisseling is op bijvoorbeeld de trainingsdag of congres. 
 

Het lunchbuffet sluit naadloos aan op de wensen van uw en onze gast. Er is voor ieder wat wils. Naast een ruim keuzeaanbod (waarbij kwaliteit, vers, verrassend en afwisselend belangrijke criteria zijn) in het zicht van de gast bereide broodjes kunnen uw gasten kiezen uit soepen, zelf samen te stellen maaltijdsalades, vers gebakken brood met beleg, sappen en verschillende soorten zuivel. 

Het zijn echter met name de extra’s die ervoor zorgen dat men in het restaurant gaat lunchen. Een warme uitstraling en een huiselijke, gastvrije sfeer maakt het restaurant anders dan anders. Ook omdat het te gebruiken is voor andere doeleinden (tussentijds overleg, flexwerken, borrel, ontbijt, etc.) 
 
Met enthousiaste, positieve reacties blijkt dat Regardz met het restaurant een omgeving heeft gecreëerd die de productiviteit van uw bijeenkomst én tevredenheid van uw deelnemers verhoogd. Even een vrij gevoel.

 

Green Key

Green KeyGroenendael Hilvarenbeek is de eerste locatie met een GreenKey certificering. Deze certificering is het internationale keurmerk om het duurzame imago van een onderneming te communiceren. Daarom worden ook onze overige locaties op korte termijn gecertificeerd.

Zijn we er dan met een Green Key keurmerk? Nee, nog lang niet. Dat beseffen we heel goed. Iedere dag kijken we met onze medewerkers, klanten en leveranciers hoe we onze locaties en de wereld om ons heen een stukje duurzamer kunnen maken.

Onze dromen voor de aankomende jaren
  • Recycling koffiedrap voor het organisch en duurzaam produceren van champignons
  • De kennis van onze chef koks vergroten voor de bereiding van minder courante delen van het dier
  • Een 80/20 regeling: serveren van 80% groente en 20% vlees/vis
  • Smaken van dichtbij
  • 100% biologische zuivel
  • Nog meer kansen geven voor medewerkers met lichamelijke of geestelijke beperking


ISO

We zijn de enige horecaketen die als groep ISO 9001-2000 gecertificeerd is. We blijven hiermee de eerste horecaketen in Nederland die het kwaliteitmanagement volgens het multi-site principe heeft ingericht en heeft laten certificeren.

Multi-site principe
Het beleid en de daarbij behorende procedures is bij het multi-site principe door de kwaliteitscoördinatoren (of support center?) van Regardz vastgelegd. Alle individuele Regardz locaties worden vervolgens steekproefsgewijs getoetst op het actief werken aan kwaliteitverbetering, volgens vastgelegde procedures. Het bijzondere van de wijze waarop ons kwaliteitmanagement systeem is ingericht, is dat alle kwaliteitsbepalende aspecten van de dienstverlening van de hele groep zijn vastgelegd in één hoofdproces, bestaande uit zeven stappen. Hierdoor is er een werkelijk goed werkbaar systeem gecreëerd en zijn logge handboeken voorkomen.
 
Doordat alles wat we doen gericht is op maatschappelijk verantwoord ondernemen, controleren de kwaliteitscoördinatoren die het kwaliteitsmanagement systeem waarborgen, nu niet meer alleen op kwaliteit, maar ook op duurzaamheid, milieu en veiligheid.
 
We werken nu ruim vijf jaar volgens dit principe en we merken dat het duidelijk resultaat oplevert. De certificering, in combinatie met maatschappelijk verantwoord ondernemen is voor ons een bevestiging dat we op de juiste manier met kwaliteitbewaking bezig zijn.